Internetinės parduotuvės užsakymai

Kiek kainuoja pristatymas?

Siuntimo išlaidos apskaičiuojamos apmokėjimo metu, o kainos gali skirtis priklausomai nuo užsakytų prekių dydžio ir kiekio.

Pristatymas vykdomas per Omniva kurjerių tarnybą.

Kokius pristatymo partnerius naudojate?

Naudojamame Omniva pristatymo paslaugomis ir siūlome šias paslaugas:

1. Omniva paštomatas*

2. Omniva kurjeris (nuo durų iki durų)

*„Omniva paštomatas“ atsižvelgiant į prekės dydį. Prekės dydžiui viršijus maksimalaus dydžio limitą, bus siūloma tik „Omniva Kurjerio“ paslauga. 

Kaip pasirinkti Omniva paštomato vietą?

Jei užsakymui pristatyti pasirinkote paslaugą „Omniva paštomatas“, po apmokėjimo procedūros galėsite pasirinkti pageidaujamą Omniva paštomato vietą.

Kada gausiu savo užsakymą?

Po užsakymo pateikimo prekes turėtumėte gauti per 1-3 darbo dienas.

Reikia greičiau? Galime pasirūpinti, kad Jūsų užsakymas būtų pristatytas per kurjerį. (taikomi papildomi mokesčiai)

Taip pat, kasoje galite pasirinkti „Atsiimti užsakymą iš mūsų parduotuvės“ , esančios Panevėžyje.

Ar galiu stebėti savo užsakymo pristatymo būseną?

Spauskite toliau esančią nuorodą, norėdami stebėti užsakymo pristatymo būseną.

Omniva Track and Trace Order

Ar galiu atsiimti savo užsakymą iš Jūsų?

Taip, apmokėjimo metu galite pasirinkti „Atsiimti užsakymą iš mūsų parduotuvės“, esančios Panevėžyje

Kai užsakymas bus paruoštas atsiimti, gausite patvirtinimą el. paštu (Paprastai užsakymai suruošiami per 24 valandas)

Ar pakuojate dovanas?

Siūlome daugumos produktų įpakavimą kaip dovaną. 

Ieškokite „Ar supakuoti šį produktą kaip dovaną?“ Pažymėkite varnelę prie produktų, kuriems siūlomas dovanų įpakavimą.

Kai kurioms prekėms, kurios yra per didelės arba trapios, kad būtų galima supakuoti ir išsiųsti kaip dovaną, mes siūlome dovanų įpakavimą TIK parduotuvėje. 

Susisiekite su mumis jei norite sužinoti daugiau.

Ar turite Sveikinimo Atvirukų?

Žinoma. 

Pasižvalgykite po mūsų Sveikinimų Atvirukų kolekciją. Jūsų žinutė bus profesionaliai užrašyta, arba palikite tuščią laukelį, kad galėtumėte ją užrašyti patys.

Kaip galiu užsiprenumeruoti Jūsų naujienlaiškį ar akcijas?

Norėdami sužinoti visas naujausias akcijas ir patarimus iš mūsų naujienlaiškio, tiesiog įveskite savo el. pašto adresą mūsų svetainės apačioje.

Grąžinimas, Sugadintos Prekės ir Keitimas

Kaip grąžinti internetu užsakytą prekę?

Esame įsipareigoję užtikrinti jūsų pasitenkinimą kiekvienu pirkiniu. Jei nesate visiškai patenkinti pirkiniu, siūlome 14 dienų grąžinimo politiką , kad apsipirkimas būtų be rūpesčių.

----------------------------------

Kaip pradėti grąžinimą:


Kad būtų galima grąžinti prekę, ji turi būti originalios būklės, nenaudota ir originalioje pakuotėje su visomis etiketėmis bei priedais.
1. Siųskite mums el. laišką: siųskite laišką adresu info@prestigegardenstudio.lt
2. Pateikite informaciją: savo užklausoje nurodykite šią informaciją:
• Jūsų užsakymo numeris
• Prekė/prekės, kurias norite grąžinti
• Grąžinimo priežastis
3. Supakavimas ir pristatymas:
Atsargiai supakuokite prekę (-es) į originalią pakuotę, įskaitant visus priedus ir etiketes. Išsiųskite siuntą į Prestige Garden Studio, Nevėžio g. 84, Vyčiai, Panevėžys, Lietuva


--------------------------------


Grąžinimo instrukcijos:


• Siuntinio grąžinimas: jūs esate atsakingi už grąžinimo išlaidas, išskyrus tuos atvejus, kai prekės buvo pažeistos ar nekokybiškos.
• Pinigų grąžinimo procesas: gavę ir apžiūrėję jūsų grąžintą prekę (-es), grąžinsime pinigus per 7 darbo dienas. Pinigai grąžinami į pradinį mokėjimo metodą, kurį naudojote pirkimo metu.
• Pažeistos ar nekokybiškos prekės: jei gaunate pažeistą ar nekokybišką prekę, nedelsdami susisiekite su mumis ir susitarsime dėl pakeitimo arba grąžinsime pinigus.

kaip grąžinti „tik studijoje atsiimama prekė“ užsakytą prekę?

Esame įsipareigoję užtikrinti jūsų pasitenkinimą su kiekvienu pirkiniu.

Jei nesate pilnai patenkinti savo pirkiniu, siūlome 14 dienų grąžinimo politiką, kad jūsų apsipirkimo patirtis būtų be rūpesčių.

Skaitykite daugiau apie mūsų pinigų grąžinimo politiką Spauskite čia

“Tik studijoje atsiimamoms prekėms” - tokias prekes į parduotuvę reikės grąžinti tiesiogiai (NE paštu ar paštomatu), originalios būklės. Sužinokite daugiau apie mūsų pinigų gražinimo politiką. Spauskite čia

Ką daryti, jei gavau pažeistą ar nekokybišką prekę?

Gavę pažeistą ar nekokybišką prekę, nedelsdami susisiekite su mumis ir susitarsime dėl pakeitimo ar pinigų grąžinimo.

Ar galiu pakeisti prekę į kitą, kurią užsakiau?

Šiuo metu tiesioginių prekių keitimų nedarome. Jei norite pakeisti prekę, turėsite grąžinti nepageidaujamą prekę pagal mūsų pinigų grąžinimo politiką ir pateikti naują norimos prekės užsakymą.

Ar galiu atšaukti savo užsakymą po to, kai jis jau buvo pateiktas?

Jei jūsų užsakymas dar nėra išsiųstas (ir nesupakuotas kaip dovana, jei taip pasirinkote), mes mielai atšauksime Jūsų užsakymą ir grąžinsime visus pinigus. Susisiekite su mumis ir nurodykite savo užsakymo numerį.

Dėl jau išsiųstų užsakymų, skaitykite mūsų pinigų grąžinimo politiką.

Lankantis pas mus

Ar galime atvažiuoti pas Jus į vietą?

Žinoma! Mes labai džiaugiamės galėdami visus priimti mūsų studijoje ir ekspoziciniame sode.

Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite mūsų interneto svetainėje.

Koks yra jūsų darbo laikas?

Pirmadienis – nedirba

Antradienis - nedirba

Trečiadienis - 12:00 - 18:00

Ketvirtadienis - 12:00 - 18:00

Penktadienis - 12:00 - 18:00

Šeštadienis - 12:00 - 18:00

Sekmadienis – nedirba

Niwaki medžiai

Ar galiu pats atsiimti Niwaki medį?

Taip. Klientai gali patys atsiimti medžius.

Prašome atsižvelgti į šiuos dalykus:

• Niwaki medžiai gali sverti iki 280kg, todėl reikia pasirūpinti tinkamu transportu.

• Veždami medį turėtumėte apsaugoti jį nuo vėjo, todėl negalima medžio paprasčiausiai vežti atviroje priekaboje.

• Transporatavimo metu medis turi būti apsaugotas tentu.

• Jei ketinate pasiimti medį patys, prašome informuoti mus ne vėliau kaip prieš dvi dienas iki atsiėmimo, kad paruoštume medį.

Ar pristatote Niwaki medžius į namus?

Taip, mes galime pristatyti medį naudodami specialią Niwaki medžių transportavimo priekabą. (taikomi papildomi mokesčiai)

Ar teikiate medžių sodinimo paslaugas?

Taip. Mes galime pasirūpinti pilnu Jūsų Niwaki medžio pasodinimu. (taikomi papildomi mokesčiai).

Ar Niwaki medžiai tinka Lietuvos ir Baltijos šalių klimatui?

absoliučiai. Niwaki medžiai puikiai tinka Lietuvos ir Baltijos regionų klimatui. Jie yra visžaliai ir kruopščiai auginami, kad klestėtų tokiomis specifinėmis aplinkos sąlygomis.

Niwaki medžio paslaugos

Atsakysime į kai kuriuos klausimus, susijusius su mūsų Niwaki medžio paslaugomis:

Kiek kainuoja Jūsų genėjimo ir formavimo paslauga?

KAINOS PAGRINDAMOS MEDŽIO DYDŽIU

• ATSIŲSKITE MUMS NUOTRAUKĄ, PADĖKITE TIKSLIŲ CITAIŲ •

Atsiųskite nuotrauką el. paštu, per Whatsapp, arba per socialinius tinklus. Kontaktinius duomenis rasite puslapio apačioje arba eikite į puslapį „Susisiekite su mumis“.

Turite daugiau klausimų apie Niwaki medžius ir mūsų siūlomas paslaugas?

Susisiekite su mumis šiandien ir mes mielai atsakysime į visus jums rūpimus klausimus.

Norėdami gauti daugiau informacijos, paprašykite perskambinimo

Renginiai ir seminarai

Ar yra suteikiamos visos medžiagos ir įrankiai?

Taip. Dirbtuvėse, mes parūpinsime visais reikalingais įrankiais ir medžiagomis, kas leis pilnai pasinerti ir mėgautis užsiėmimais.

Kiek laiko trunka užsiėmimai dirbtuvėse?

Dirbtuvių trukmė gali skirtis priklausomai nuo konkretaus užsiėmimo. Kiekvienų dirbtuvių trukmės laiką rekomenduojama patikrinti atskirai.

Kiek žmonių dalyvauja kiekviename dirbtuvių užsiėmime?

Mūsų dirbtuvėse paprastai telpa šeši žmonės.

Kaip užsisakyti dirbtuvių užsiėmimą?

Užsisakyti galite nuėję į konkrečių dirbtuvių puslapį, kuriose norėtumėte dalyvauti. Spauskite mygtuką „Rezervuoti laiką“ ir pasirinkite užsiėmimo datą bei laiką.

Tada Jūsų paprašysime įvesti užsėmime dalyvaujančių asmenų duomenis.

Įvedę visą informaciją, gausite el. laišką, patvirtinantį Jūsų laiką.

Ar galiu atšaukti arba perplanuoti užsiėmimo laiką?

Kai tik rezervuojate užsiėmimą, el. paštu išsiunčiamas rezervacijos patvirtinimas. Tada galite perplanuoti arba atšaukti susitikimą pasinaudodami nuoroda el. laiško apačioje.

Kai paspausite ant nuorodos, būsite nukreipti į puslapį, kuriame galėsite pakeisti laiką iš galimų laisvų laikų arba atšaukti užsiėmimą.

Perkėlus ar atšaukus rezervaciją, el. paštu gausite atnaujintą informaciją.

Nerandate to, ko ieškote?

Atsiųskite mums el. laišką ir papasakokite, kas vyksta, ir kažkas iš mūsų klientų aptarnavimo komandos susisieks su jumis kuo greičiau. Būtinai nurodykite savo užsakymo numerį (jei tokį turite).

Rašykite mums el. paštu info@prestigegardenstudio.lt

Žemiau rasite daugiau būdų susisiekti su mumis.

Susisiekti

Ši svetainė apsaugota „reCAPTCHA“, taip pat taikoma „Google“ privatumo strategija ir paslaugų naudojimo sąlygos.